معاون وزیر صنعت:سیستان و بلوچستان یكی از مبادی اصلی تامین كالا است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، 'محمدحسین نكویی مهر' روز سه شنبه در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان با تاكید بر استفاده بهینه از فرصت مرز برای واردات و صادرات كالا افزود: این استان به عنوان یكی از استان های تاثیرگذار در تنظیم بازار كشور محسوب می شود.

وی بر نظارت و كنترل قیمت كالاها در كشور تاكید كرد و اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح های كنترل، نظارت و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی و آشفتگی در قیمت و توزیع كالا، تمامی واحدهای صنفی، تولیدی و توزیعی موظف هستند محصولات خود را براساس قیمت درج شده بر روی كالا و فاكتورهای خرید عرضه كنند. ‏

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح كرد: هرگونه تغییر در تاریخ تولید و قیمت كالاهای تولیدی یا نصب برچسب قیمت بر روی نرخ‌های قبلی كالاهای موجود از قبل در انبارها یا هر نوع اقدام دیگری كه منجر به افزایش نرخ كالا شود، تخلف محسوب می شود. ‏

به گزارش ایرنا، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بر تسهیل تجارت در استان و مبارزه با قاچاق كالا و افزایش مبادلات مرزی با كشور همسایه تاكید كرد.

'علی محمد آزاد' افزود: كنترل قاچاق كالا با سیاست گذاری مناسب امكان پذیر است.

وی با تاكید بر روند رو به رشد اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امسال 584 طرح با اعتبار یك هزار و 640 میلیارد ریال به بانك های عامل معرفی شده است.

استاندار گفت: با معرفی این میزان طرح ها، تاكنون 280 میلیارد ریال به متقاضیان اشتغالزایی از محل بنگاه های زودبازده اقتصادی پرداخت شده است.

آزاد افزود: طی پنج سال گذشته از محل اعتبار بنگاه های كوچك اقتصادی تاكنون پنج هزار و 330 میلیارد ریال پرداخت شده كه اشتغالزایی 30 هزار نفر را در برداشته است.

به گزارش ایرنا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یك روزه خود بعد از دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم راه اندازی نمایشگاه بهاره زاهدان شركت كرد. ك/2

7307/653/330





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: